alltdubehovervetaomsims

Alla inlägg under oktober 2012

Av Atlantis The Simmer - 18 oktober 2012 18:20

Jag kan säga att övernaturligt är ett väldigt bra spel, men lite få saker är jag missnöjd med.


Dåligt


Zombies går att stänga av, men dom gör inget annat en ''zombieattack'' dom ger sig inte ens på människorna!

Varulvarna är lite överdrivet håriga, kan typ bara klösa på möbler och jaga och sånt.Sen får mina varulvssimmar en frilla som är en blandning av lila och svart.


Jag sa ju några få saker.


Det blev ett väldigt kort inlägg.


Av Atlantis The Simmer - 17 oktober 2012 19:44

Hmm... Vad gör man första dagen? Kanske skriva ett inlägg om Årstider.Jag känner till att många har längtat efter denna expansion, jag med för den delen. Men jag tänker starta Tema Årstider när det kommer ut, om ca en månad. Inlägget kommer mest handla om funktioner och vilka traditioner som kommer gå att fira och andra som inte går.


Traditioner


Alla hjärtans dag: Kommer man kunna fira.

Påsk: Kommer man också kunna fira och den bästa grejen jag tycker med påsken är att dom kommer kunna leta efter ägg i olika varianter med olika färg och så.

Halloween: Halloween är väldigt kul tycker jag eftersom man kommer och kunna klä ut sig till Halloween och springa runt i kvarteret och skrämma tanter och barn.Skära pumpa lyktor med läbbigt ansikte går med.

Jul: Nånting som tyvärr inte kommer finnas med, men deppa inte för det för det kommer bli en ersättning för jul Snöflingans Dag heter den som ska ersätta julen.Snöflingans Dag är också en tradition i andra länder.


Inlägget blev kort för att jag inte haft så mycket att skriva om. Ge mig förslag i kommentarerna så kan jag skriva kanske fem styckens förslag. Fler om jag känner för det.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Atlantis simsblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja läsa?
 Historier
 Mitt spel
 Önskegrejer från er
 Simmar jag gjort

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Historier

Mitt spel

Övrigt

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards