alltdubehovervetaomsims

Alla inlägg under december 2012

Av Atlantis The Simmer - 24 december 2012 07:00

Vår julskinka har rymt och släkten kommer om en timma... Iallafall, idag är det iallafall (ehm... Förlåt om jag kommer jag använda ''iallafall'' lite väl många gånger) Julafton! Min mamma måste gett med sig nu eftersom det tydligen hjälper att tjata om årstider (Psst... Ni vuxna som läser ta inte illa upp).Aja iallafall tänkte jag börja med nån berättelse fast eftersom jag inte är ett datorsnille och så har min bildgrej typ (där hör ni själva) kraschat.Ialla fall kommer den heta ''Alfafalken'' vilket kommer handla om tre varulvar som heter Kovo,Kate och Katy.Kovo och Kate fick den nu tonåriga flickan Katy.Kovo hade tänkt att deras barn skulle bli den nya alfahanen men sen fick dom ju Katy som inte direkt var någon hane.Allt eftersom åren gick blev det allt värre... resten får ni höra senare idag.

Jul
Av Atlantis The Simmer - 10 december 2012 18:31

$$Perfect alla bilder jag hade laddat upp försvann :(. Men aja den dagen den sorgen. Nu verkar min sida att ladda upp bilder för kraschat och sjungt den sista tonen. Bara att byta så går det väl bra.


                           Jag hade tänkt dra upp Årstider igen och berätta lite grejer som kan vara bra att veta.



                           Har ni samlat på er både Övernaturligt och Årstider kommer ni få tillgång till väderstenen som

                           kommer finnas någonstans i din stad. När du hittat den så kommer du typ kunna välja väder 

                           eller hur man nu ska säga det. Fast du måste ha en övernaturlig gubbe som:

                           Varulv,Älva,Häxa,Vampyr,Ande och Spöke.

Presentation


Atlantis simsblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja läsa?
 Historier
 Mitt spel
 Önskegrejer från er
 Simmar jag gjort

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Historier

Mitt spel

Övrigt

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards