alltdubehovervetaomsims

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

Merry Christmas

Av Atlantis The Simmer - 24 december 2012 07:00

Vår julskinka har rymt och släkten kommer om en timma... Iallafall, idag är det iallafall (ehm... Förlåt om jag kommer jag använda ''iallafall'' lite väl många gånger) Julafton! Min mamma måste gett med sig nu eftersom det tydligen hjälper att tjata om årstider (Psst... Ni vuxna som läser ta inte illa upp).Aja iallafall tänkte jag börja med nån berättelse fast eftersom jag inte är ett datorsnille och så har min bildgrej typ (där hör ni själva) kraschat.Ialla fall kommer den heta ''Alfafalken'' vilket kommer handla om tre varulvar som heter Kovo,Kate och Katy.Kovo och Kate fick den nu tonåriga flickan Katy.Kovo hade tänkt att deras barn skulle bli den nya alfahanen men sen fick dom ju Katy som inte direkt var någon hane.Allt eftersom åren gick blev det allt värre... resten får ni höra senare idag.

Jul
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Atlantis The Simmer - 14 mars 2013 20:54

Jag har om någon är intresserad tagit några landskaps bilder ni kan se dom under och var snäll att lämna en kommentar efter dig.Psst! Bilderna är tagna i sunset valley.         Jag vet inte var för jag gillar att ta bilder på vatten? ...

Av Atlantis The Simmer - 5 mars 2013 20:08

Hej på er! Hade tänkt att göra en dag (Eller två) i veckan där jag ska lägga upp bilder som jag tagit under veckan. Till exempel har jag några (några och några. Många!) bilder inne just nu. Det finns en när jag och min kompis skulle vänta till natten...

Av Atlantis The Simmer - 23 februari 2013 20:30

                                                          Säsong 1   Del 1                                  Två unga tjejer   Det hände mig för ett par månader sen och jag förlorade  min vän i en olycka på skolan, jag bytte skola och har nu en ...

Av Atlantis The Simmer - 23 februari 2013 12:16


Nu ska jag tänka ut lite, jag håller nämligen på att ta bilder till något... Inlägg kanske eller historia vet faktiskt inte men jag har någon liten bild (tror jag) jag aldrig har visat upp. Tror det är ett spöke som ska tillbaka till sin urna, vet in...

Av Atlantis The Simmer - 22 februari 2013 21:58


Jag ska kolla upp lite info på mitt spel För att göra en historia med bilder åtminstånde, jag mitt dumma nöt visste inte hur man laddade ner bilder. XD   Random bild på min... Hmm.. Konstiga sim?   Kolla hennes min! Hennes tankar gick nog ''...

Presentation


Atlantis simsblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja läsa?
 Historier
 Mitt spel
 Önskegrejer från er
 Simmar jag gjort

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Historier

Mitt spel

Övrigt

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards