alltdubehovervetaomsims

Alla inlägg under mars 2013

Av Atlantis The Simmer - 14 mars 2013 20:54

Jag har om någon är intresserad tagit några landskaps bilder ni kan se dom under och var snäll att lämna en kommentar efter dig.Psst Bilderna är tagna i sunset valley.

 

 

 

 

Jag vet inte var för jag gillar att ta bilder på vatten?


 

 

Det här kallar jag inte för landskaps bild...


Av Atlantis The Simmer - 5 mars 2013 20:08

Hej på er! Hade tänkt att göra en dag (Eller två) i veckan där jag ska lägga upp bilder som jag tagit under veckan. Till exempel har jag några (några och några. Många!) bilder inne just nu. Det finns en när jag och min kompis skulle vänta till natten hos Fox familjen. Så dom var i parken till typ 18.30 och sen tvingade jag dom hem. Men när Cora satt och spelade schack mot sig själv gjorde hon en min jag aldrig glömmer. Har den på foto för dom som vill se den nu.


 

Alltså jag undrar hur hon fick den minen. Okej jag förstår att du är glad men så viktigt är det inte att vinna en liten schackturnering, jo för dig kanske. Claire står i bakrunden och undrar väl vad som hände med hennes bästis, det skulle jag också undrat.

Så jag har mobbat henne lite och så men jag runt 600 bilder jag inte visat. Vill ni se? Jag orkar inte nu, ska ta bilder till morgon dagens TUT som jag kallar Två unga tjejer för. Ni kan också få se en bild jag visat innan... Den populära snögubben Snöis som Cora byggde fast inte samma Cora eller jo samma Cora men på en annan familj.

Adios ska plugga italienska nu också. Juste bilden!

 

Hej snögubben! Och hejdå snögubben


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Atlantis simsblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja läsa?
 Historier
 Mitt spel
 Önskegrejer från er
 Simmar jag gjort

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Historier

Mitt spel

Övrigt

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards